Jump to content

BURSCOUGH LEGION NEW YEAR MINI NIGHTER

  

archive
brookesy

BURSCOUGH LEGION NEW YEAR MINI NIGHTER on

Event Information



BURSCOUGH BRITISH LEGION

LORD STREET

BURSCOUGH

LANCS L40 4BZ.

SATURDAY 31ST DECEMBER 2011 NEW YEARS EVE MINI--NIGHTER

8pm----4am, bar till 3am, entry only £8 on the door. :thumbsup:

DJs for NYE:

Jumpin' Joan

Ian Cunliffe

Mick Howard

Jacko

Blunny

Tony Brookes

Yes folks its that time of the year again, Burscough Legions famous New Years Eve Mini Nighter.....!! :thumbsup: A great mix of music-----underplayed oldies, uptempo R&B, Soulful Crossover and 70s, rare Motown, nighter sounds and much much more----what more could you want on New Years Eve!

Six top DJs, eight soulful hours, wooden dancefloor, loads of free parking, cheap bar and the best sound system, all for a pound an hour! Wow!!

Please be early as we expect this one to be a packer once again!

For more info ring: 07855011505


Venue Details

Contact the venue

Please check with the venue/promoter to confirm details before travelling

Welcome to the BURSCOUGH LEGION NEW YEAR MINI NIGHTER Event Review Section


There are no reviews to display.



Welcome to the BURSCOUGH LEGION NEW YEAR MINI NIGHTER Comments sectiom

This event is now over. Look up now to read the latest reviews of this soul event



Loads of interest already for this one, some of the best DJs around spinning the sounds on NYE.

Hope you can make it along.........

Share this comment


Link to comment

Loads of interest already for this one, some of the best DJs around spinning the sounds on NYE.Hope you can make it along.........

Who else is on? :g::lol: :lol: :lol:

Gonna be a cracker!!!!!!!!!!!! What wig-related ensemble will you be sporting this year? Can you also clarify for Blunny whether or not its fancy dress given that he was the only parrot in the place last year.

Share this comment


Link to comment

Who else is on? :g::lol: :lol: :lol: Gonna be a cracker!!!!!!!!!!!! What wig-related ensemble will you be sporting this year? Can you also clarify for Blunny whether or not its fancy dress given that he was the only parrot in the place last year.

We told Martin last year it wasn't fancy dress but he still appeared in his avarian outfit at the stroke of midnight........how strange..........

Smart but casual this year Phil, perhaps you should sport one of your hand knitted tank tops with a nice pair of Farah slacks. And that new paisley cravat of yours should top the outfit off nicely.

Share this comment


Link to comment

Only three weeks to go to the big event, a few people asking about accommodation so I've included a link to the website of a lovely little B&B which is five minutes walk from the Legion.

www.heskinfarm.co.uk

You're sure of a warm welcome both at the B&B and at the Legion itself......see you all on New Years Eve!

Share this comment


Link to comment

Only three weeks to go to the big event, a few people asking about accommodation so I've included a link to the website of a lovely little B&B which is five minutes walk from the Legion.www.heskinfarm.co.ukYou're sure of a warm welcome both at the B&B and at the Legion itself......see you all on New Years Eve!

yep,stayed there for the last two new years eve events,booked in again for this year,can reccomend it

Mick

Share this comment


Link to comment

Will the North West's No1 rare northern soul DJ and buffet bringer do ya? :lol:Going to be a great night for sure. Can't wait :thumbup:

Yes, should be a top night Joan----and we are SOOO proud to have Old Father Time himself, the North Wests (nay, the WORLDS!!) No. 1 rare northern soul DJ spinnin' a few for us. Ha ha, see you a week on Saturday!

Share this comment


Link to comment

Yes, should be a top night Joan----and we are SOOO proud to have Old Father Time himself, the North Wests (nay, the WORLDS!!) No. 1 rare northern soul DJ spinnin' a few for us. Ha ha, see you a week on Saturday!

speaking of who,Mr C's been very quite of late,is Jacko bringing 2012 in???

Share this comment


Link to comment

Jacko is da man if last years performance is anything to go by. He was smooth as silk on that mic; all co-ordinated countdowns and ringing it in; Salford's very own silver tongued cavalier! (He even managed not to leave the stage, still clutching and speaking on said mic, to raid the buffet. A shocking scenario of course but there were some disturbing reports of him doing just that at another venue and announcing records while spitting pork pie at cowering dancers near the stage. Will have to see what transpires, he can resist anything except temptation).

As for Mr C, he HASN'T been quite at all Mick, far from it in fact. He's been very busy with his 'other interests':

- wrestling tgroublesome swans on Pennington Flash

- working on that Staffordshire terrior / ginger cat cross-breeding programme he's devised

I'll need to explain when I see you mate, brace yourself!

Share this comment


Link to comment

Jacko is da man if last years performance is anything to go by. He was smooth as silk on that mic; all co-ordinated countdowns and ringing it in; Salford's very own silver tongued cavalier! (He even managed not to leave the stage, still clutching and speaking on said mic, to raid the buffet. A shocking scenario of course but there were some disturbing reports of him doing just that at another venue and announcing records while spitting pork pie at cowering dancers near the stage. Will have to see what transpires, he can resist anything except temptation).As for Mr C, he HASN'T been quite at all Mick, far from it in fact. He's been very busy with his 'other interests':- wrestling tgroublesome swans on Pennington Flash - working on that Staffordshire terrior / ginger cat cross-breeding programme he's devisedI'll need to explain when I see you mate, brace yourself!

Sounds intriguing,swan on the buffet menu this year then?Jacko,definitely got it down to a fine art,multi tasking,polishing off the buffet whilst talking b*ll*cks on the mic.

Share this comment


Link to comment

Sorry ,cant make this,hope you all have a blast

Shame you can't make it Salmon, hope you have a peaceful Christmas and a soulful New Year wherever you venture!

Sorting out the DJ running order, will post times up tomorrow...........hopefully...........

Share this comment


Link to comment

We are really looking forward to bringing in the New Year with the lovely people from Burscough. :thumbup:

Its like one big happy family. Great line up also, can i request "Do The Beetle"? from Mr C please.

You might want to stick that clip up so that everyone can erm, learn the dance. Ha Ha. :facepalm:

Note to self, "get there early" nearly did'nt get a seat last time.

Have a great Christmas everyone and see you on the 31st. :thumbsup:

Sandy

Share this comment


Link to comment

We are really looking forward to bringing in the New Year with the lovely people from Burscough. :thumbup:Its like one big happy family. Great line up also, can i request "The Beetle"? from Mr C please.You might want to stick that clip up so that everyone can erm, learn the dance. Ha Ha. :facepalm:Note to self, "get there early" nearly did'nt get a seat last time.Have a great Christmas everyone and see you on the 31st. :thumbsup:Sandy

Don't encourage him Sandy, he's out of control enough as it is :lol:

Really looking forward to it :thumbup:

Share this comment


Link to comment

We are really looking forward to bringing in the New Year with the lovely people from Burscough. :thumbup:Its like one big happy family. Great line up also, can i request "Do The Beetle"? from Mr C please.You might want to stick that clip up so that everyone can erm, learn the dance. Ha Ha. :facepalm:Note to self, "get there early" nearly did'nt get a seat last time.Have a great Christmas everyone and see you on the 31st. :thumbsup:Sandy

Yep heywood/rochdale should be well represented on the night,don't know about the beetle,there might be one or two doing the dying fly by 4am,haha

Share this comment


Link to comment

We are really looking forward to bringing in the New Year with the lovely people from Burscough. :thumbup:Its like one big happy family. Great line up also, can i request "Do The Beetle"? from Mr C please.You might want to stick that clip up so that everyone can erm, learn the dance. Ha Ha. :facepalm:Note to self, "get there early" nearly did'nt get a seat last time.Have a great Christmas everyone and see you on the 31st. :thumbsup:Sandy

Cheers Sandy, expecting a busy night so get there early if you want a seat!

Have a great Crimbo and we'll see you next week.

Share this comment


Link to comment

Yep heywood/rochdale should be well represented on the night,don't know about the beetle,there might be one or two doing the dying fly by 4am,haha

Well, thats one set of festivities over with------just next weekend to look forward to now!!

Hope everyone had a groovy Crimbo and we look forward to seeing you all on Saturday evening----remember, be early if you want a seat----if you're just gonna prop the bar up get there whenever!

Share this comment


Link to comment

Well, thats one set of festivities over with------just next weekend to look forward to now!!Hope everyone had a groovy Crimbo and we look forward to seeing you all on Saturday evening----remember, be early if you want a seat----if you're just gonna prop the bar up get there whenever!

Aiming to be on the west lancs riviera for tea time on saturday,drop the bags off,quick change,should be there nice and early,for a change,haha

Share this comment


Link to comment

Well, thats one set of festivities over with------just next weekend to look forward to now!!Hope everyone had a groovy Crimbo and we look forward to seeing you all on Saturday evening----remember, be early if you want a seat----if you're just gonna prop the bar up get there whenever!

Oi Tony remind me NOT to mix my drinks again like i did at Bradford

Pils + vodka......not a good mix! Hic! :facepalm:

Share this comment


Link to comment

Oi Tony remind me NOT to mix my drinks again like i did at BradfordPils + vodka......not a good mix! Hic! :facepalm:

sounds like a good idea,back to work tomorrow,thankfully for two days only,then full steam ahead for saturday,could be a double celebration on saturday ????

Share this comment


Link to comment

Pete and I will be in attendance only place to be. Hope I am feeling better by then though stopped us from playing out yesterday. Anyway see you all on new years eve at Burscough. Lisa did you make Brookesys tartan mankini?

Share this comment


Link to comment

REALLY LOOKING FORWARD TO NEWS YEARS EVE AT BURSCOUGH, AS ALWAYS!

GREAT FRIENDS, GREAT MUSIC, GREAT ATMOSPHERE.... OH, AND JUST A LITTLE REMINDER...

IT'S A CERTAIN SOMEBODYS 50TH BIRTHDAY, AND WE'LL BE CELEBRATING THIS ON NEW YEARS EVE!!

DON'T MENTION THIS TO ANYBODY, BUT ITS MARTINS (BLUNNY)!!!! lol

SEE YOU ALL THERE

Share this comment


Link to comment

REALLY LOOKING FORWARD TO NEWS YEARS EVE AT BURSCOUGH, AS ALWAYS!GREAT FRIENDS, GREAT MUSIC, GREAT ATMOSPHERE.... OH, AND JUST A LITTLE REMINDER...IT'S A CERTAIN SOMEBODYS 50TH BIRTHDAY, AND WE'LL BE CELEBRATING THIS ON NEW YEARS EVE!!DON'T MENTION THIS TO ANYBODY, BUT ITS MARTINS (BLUNNY)!!!! lol SEE YOU ALL THERE

Hi Ann,I hinted at the double celebrations on my last post,wasn't sure if it was a secret suprise,looks like the drinks are on blunny,haha

Share this comment


Link to comment

Hi Ann,I hinted at the double celebrations on my last post,wasn't sure if it was a secret suprise,looks like the drinks are on blunny,haha

NOW YOU COME TO MENTION IT MICK, I'M SURE HE SAID SOMETHING ALONG THOSE LINES WHEN WE WERE OUT FOR A MEAL WITH HIM LAST NIGHT.

OR WAS IT, "IF THESE LOTTERY TICKETS ARE WINNERS I'LL BUY EVERYONE A DRINK AT BURSCOUGH"?!!!!! LOL X

Share this comment


Link to comment



×