Jump to content
PeterW

Wiman Casino Miniweekender

Recommended Posts

Very welcome to the

*** WIMAN CASINO 3rd MINIWEEKENDER ***

posteroct04.jpg

8th & 9th of October, 2004

Friday: 20-03 Saturday: 15-03

Spinnin' the best in Rare and Northern Soul

DJs:

Ady Lupton (UK)

Dylan Czbaniuk (UK)

Paul McKay (UK)

Pete Lehto (Fin)

Robert Baum & Leo Hallin (Swe)

Venue: Kungstensgatan 32, Stockholm

Tickets: 80 SEK. Valid Friday + Saturday.

Note that due to restrictions at the venue, membership is required for all guests! Membership in northernsoul.nu is free - become a member by sending full name + e-mail address to info@northernsoul.nu before noon, Thursday October 7th. As a precaution, please register even if you were at the 2nd Casino and consider yourself a member already... we may not have your full name.

For more and updated info: www.northernsoul.nu

Share this post


Link to post

Good you posted here aswell Peter..

and due to me being more of a "beach" or "pop" fan rather than soul i have been ordered to wear a craw fish costume upon djing...

best

Mr Gumbo

Share this post


Link to post

Good you posted here aswell Peter..

and due to me being more of a "beach" or "pop" fan rather than soul i have been ordered to wear a craw fish costume upon djing...

best

Mr Gumbo

From your Avatar Leo it looks like you could do with a good wash as well young man!!!!!!! You there in your hipeddy hoppedddy gear with you rainbow cap all askew wash behind your ears as well mind!!

I just love the name of this club reminds me of summat for some reason that i can't for the life of me fathom

Mr P. Evil - Genius and all round bad egg

Share this post


Link to post

From your Avatar Leo it looks like you could do with a good wash as well young man!!!!!!! You there in your hipeddy hoppedddy gear with you rainbow cap all askew wash behind your ears as well mind!!

I just love the name of this club reminds me of summat for some reason that i can't for the life of me fathom

Mr P. Evil - Genius and all round bad egg

hahaha Johnners it's actually a Swedish childrens-character called "skurt" (the avatar) , it's kind of a love-hate relationship.. that childrens show is GOD AWFUL and he interviews the swedish queen every winter and always makes an a** of himself (yes it's a hand-puppet) ..but i can't help to be fascintaed by him anyway.. hahaha...

I know what you mean regarding the name of the event though, but can't really place where i've heard a similar name before ;-)

best

Skurt

Share this post


Link to post

QUOTE]

hahaha Johnners it's actually a Swedish childrens-character called "skurt" (the avatar) , it's kind of a love-hate relationship.. that childrens show is GOD AWFUL and he interviews the swedish queen every winter and always makes an a** of himself (yes it's a hand-puppet) ..but i can't help to be fascintaed by him anyway.. hahaha...

I know what you mean regarding the name of the event though, but can't really place where i've heard a similar name before ;-)

best

Skurt

Haha, "Skurt" is the kind of childrens amusement that is gonna cause serious mental illness for them in a few years time.

It was actually Leo who first suggested the name for the event...

Best

//Peter

PS The Ryanair flights between Stockholm and London are really cheap now due to union hassle for Ryanair in Sweden DS

Share this post


Link to post

I just love the name of this club reminds me of summat for some reason that i can't for the life of me fathom

Mr P. Evil - Genius and all round bad egg

I only read the thread as I thought it was a 'Typo' LOL!!!!

For your info Mr Trout, Leo has assumed the likeness of a Swedish childrens' TV character, who is a little bit of a rascal, as in the same vein as our Zig and Zig.

Is there anything I don't know LOL!!!!!!!!!

Share this post


Link to post

Crap, how late was I with that!!!!!

Message to Evil Self: Must stop plotting and get more sleep!!!!!! LOL

Share this post


Link to post

I only read the thread as I thought it was a 'Typo' LOL!!!!

For your info Mr Trout, Leo has assumed the likeness of a Swedish childrens' TV character, who is a little bit of a rascal, as in the same vein as our Zig and Zig.

Is there anything I don't know LOL!!!!!!!!!

LOL, typo?!?

My last name is "Wiman" so Leo suggested Wiman Casino...

Skurt is by far one of the worst children shows I've ever seen - it even beats the mentally retarded teletubbies!

Best!

/Peter

Share this post


Link to post

Skurt is by far one of the worst children shows I've ever seen - it even beats the mentally retarded teletubbies!

Hahahaha but you missed the show when he got a letter from another little kid who asked him how "life as a frog was" and it made him very sad because he was A LITTLE BOY! hahaha i laughed myself silly.. also in one episode he was a goalie for a hockey team and they filmed it with the camera from behind, sometimes you could see the arm of the person who manouvered the puppet, haha..

Sorry for the OT, it's just too funny..

best

Leo

Share this post


Link to post

I only read the thread as I thought it was a 'Typo' LOL!!!!

LOL, typo?!?

My last name is "Wiman" so Leo suggested Wiman Casino...

Hi Peter,

'Typo' means 'Type Error'

As in somebody pressed a 'M' instead of a 'G'

Hope that clarifies!!!

And you must be very proud, being called after a town considered as a hot-bed of Rugby League in the North-West of England, well done fella!!!

Jamie

Share this post


Link to post

Related Soul Music Links

×