Jump to content
ady croasdell

I CAN'T WAIT UNTIL I SEE MY BABY'S FACE

Recommended Posts

Guest   
Guest photo

Spyder Turner on his 'Stand by me' album does it for me

Stamford

Share this post


Link to post
Share on other sites

Didn't Dionne Warwick do a version too?

Sure did ... I've got it on her 1975 "Then Came You" album which also has "Move Me no Mountain" .. my ultimate favourite Dionne Warwick song.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On the subject of Bacharach babes, Dusty Springfield's version of "Can't wait to see my baby's face" is beautiful too. Oh choices, choices.

BTW - Stamford are you able to do an RA? I've never heard Spyder's version before.

RE. The poll on this subject

How many versions of this song are there??? Could this be a possible exception to that lovely NS rule... "the original the best"

Share this post


Link to post
Share on other sites

BTW - Stamford are you able to do an RA? I've never heard Spyder's version before.

I can and have this somewhere, will post it when I find it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I can and have this somewhere, will post it when I find it.

Found it.....

tried to load an mp3pro but wouldn't let me, same size roughly as an RA/RM but the quality is the same as an MP3. You'll have to do with shitty RA ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wasn' t there a poll that started this thread off ?

think had about 40 or so votes??

dunno what's happenend

was it took down deliberatly ?

or is it a prob with site

let us know if you can so that if prob with site can investigate

cheers

mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

wasn' t there a poll that started this thread off ?

think had about 40 or so votes??

dunno what's happenend

was it took down deliberatly ?

or is it a prob with site

let us know  if you can so that if prob with site can investigate

cheers

mike

the poll is still there but it was closed so you can't reply to it, dunno why?

Share this post


Link to post
Share on other sites

the poll is still there but it was closed so you can't reply to it, dunno why?

ahhhh

as soon as i read your reply Chalky I could see it

excuse my confusion :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

You'll have to do with shitty RA ;-)

Brilliant! Cheers Chalky.

My real player kept crashing. I've just spent an hour downloading the latest version - it's still crashing . Curses. I'll have to wait till I can play it via my work PC, monday.

Share this post


Link to post
Share on other sites

What about the similarity between I Can't Wait Until... and the Pearl Dowdell and Little Beaver 45s "It's All Over" on Saadia. Both excellent sides too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brilliant! Cheers Chalky.

My real player kept crashing. I've just spent an hour downloading the latest version - it's still crashing . Curses. I'll have to wait till I can play it via my work PC, monday.

Kolla, download Jet Audio. It plays all formats including Real Audio. Will convert to real audio straight from cd etc (not that you should ;-) ). I used to swap players weekly but have had Jet Audio for months and use nothing else. It's a larger download but well worth it.

You should allow mp3pro to be posted, half the size of an mp3 but no loss of audible quality. MP3pro at 40 or 32 kbps is about the same size as an RA at 56kbps conversion rate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Montichello's on Red Cap takes some beating sorry if i spelt it wrong as well.

Regards - Mark Bicknell.

gotta agree MArk, it's the opne I voted for. Spyder Turner good version too though not in the vote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join or log in now!

Comments are members only

Join Soul Source - Free & easy!

Sign up now!

Sign in here.

Sign in now!

Related Soul Music Links

×